Étrend Zsírégetés Izomfejlesztés

Utolsó kommentek

  • Kukkmukk: akkor én most elmegyek kocogni. :) első nap. :D (2013.05.25. 17:38) Tanulj meg kocogni!
  • Nadiee: Kedves Csaba! Kis korom óta elég sportosak a lábaim, de nem igazán szeretem, mert emiatt elég vast... (2013.04.07. 01:04) A futás tempója
  • lidike83: Kedves Mindenki:)Egy kérdésem lenne,futás közben megfájdul a sípcsontom:( Mitől lehet? Válaszokat ... (2013.03.01. 19:41) Tanulj meg kocogni!
  • f. Attila: Örülök hogy van egy oldal ami ilyen precízen foglalkozik ezzel a témával. Gratulálok hozzá! Olvast... (2013.01.25. 18:03) Lazítás, nyújtás - stretching
  • Bajnóczi Vajk: Neeem az semmiképp nem szeretnék lenni, csak a sulyomnak megfelelően kidolgozott férfitestet szere... (2013.01.15. 16:12) Lazítás, nyújtás - stretching
  • Utolsó 20

Friss topikok

Twitter

Twitter üzeneteim

    kövess Twitteren

    Címkék

    aerobic (1) akadémia (1) aktív nyújtás (1) alkohol (1) aminosav (1) anyagcsere (1) barna rizs (1) bmr (1) bőrredő (2) borsó (1) comb (1) diéta (7) durum (1) edzés (1) életmód (13) eszenciális (1) étel (1) ételek (1) étrend (1) excel (1) fehérje (4) fehérje forrás (1) felülés (1) feszítés (1) fogyókúra (3) futás (5) futópad (1) gépek (1) glikémiás index (1) glukozamin (1) golf (1) görkorcsolyázás (1) gyakorlat (1) háj (2) hamburger (1) hát (1) helyi zsírégetés (1) heroin (1) hobby (1) hús (1) izom (3) izomcsoport (1) izometriás (1) izomfejlesztés (1) izomzat (1) joghurt (1) junk food (2) kalcium (1) kalória (4) kalóriatartalom (1) kalória tábla (1) kardio (1) kardio gépek (1) karmunka (1) kávé (1) kefír (1) kerékpározás (1) kick box (1) kiegészítő (1) kiegészítők (1) klub (1) kockás has (1) kocogás (5) koffein (1) komplex (1) krumpli (1) láb (1) lazítás (1) lbm (1) lenmag (1) lépcsőzés (1) lépcsőző gép (1) lumbágó (1) máj (1) makronutriens (1) marhahús (1) mell (1) mérés (1) multivitamin (1) napló (1) nyújtás (2) olaj (1) oxigén (2) paprika (1) paradicsom (1) passzív nyújtás (1) pnf (1) proprioceptív neuromuszkuláris facilitáció (1) pulzus (2) pumpálás (1) ragu (1) regeneráció (1) relaxáció (1) retek (1) sajt (2) sport (10) step aerobic (1) stretching (1) súlyzózás (3) sütemény (1) szálkásítás (1) szénhidrát (4) szobakerékpár (1) szoftver (1) táplálék (1) taurin (1) tea (1) tej (1) tempó (1) testedzés (1) testsúly (3) testzsír (1) tészta (1) tévhit (2) tippek (1) tojás (1) túrázás (1) túró (1) uborka (1) úszás (1) városliget (1) vasárnap (1) vércukor (1) vitamin (2) zöld (1) zöldbab (1) zöldség (1) zsír (3) zsírégetés (4) zsírképződés (1) zsírpárnák (2) zsírsav (1) zsírszövet (1) Címkefelhő

    Diéta naplózó szoftver

    2009.03.09. 00:25 - Hahn Csaba

    Címkék: szoftver napló mérés excel kalória testsúly testzsír bőrredő bmr lbm makronutriens

    Jópár évvel ezelőtt készítettem magamnak egy diéta tervező és naplózó szoftvert. Amennyiben ismered az excel kezelését, és szeretnéd pontosan megtervezni, illetőleg figyelemmel követni saját diétádat, annak kalóriatartalmát ill. makronutriens összetételét, akkor töltsd le az alábbi ingyenes programot:

     DIÉTA NAPLÓ

    Hogyan használd?

    Ahogy akarod! Ez a program már a tiéd. Mutasd meg ismerőseidnek is! (Lehetőleg csak a fehér hátterű rubrikákba írj, a sárga mezők képleteket tartalmaznak.) Az alábbiakban röviden leírom, hogy a szoftver mire jó

    1. Testkompozíció követése

    Ha hetente, kéthetente megméred testsúlyodat, valamint testzsír %-odat, akkor a program segítségével nyomon követheted, hogy vajon a kívánt cél, azaz a zsírcsökkentés irányába haladsz-e, és nem csak a testsúlyod csökkent! A testzsírod arányát 7 pontos bőrredő mérés-sel tudod meghatározni a legpontosabban. Ezután a program kiszámolja a zsírmentes testtömegedet (LBM - lean body mass), aminek a kalória-fogyasztásod szempontjából van nagy jelentősége, ugyanis a háj gyakorlatilag "nem fogyaszt energiát", míg a többi szövet igen, főleg az izom! (A táblázatban jelenleg az én korábbi adataim szerepelnek mintaként, azokat nyugodtan kitörölheted.

    2. Diéta főszámainak meghatározása

    Zsírmentes testtömeged ismeretében meg lehet határozni az alapanyagcseréd kalória-szükségletét (BMR - basic metabolic rate), valamint az aktivitási szinted ismeretében a szintentartó kalóriaszükségletedet, ami azt jelenti, hogy ha ennyi kalóriát viszel be, akkor se nem hízol, se nem fogysz. Ez alapján meghatározható, hogy mennyi kalóriát kellene bevinned, ha a célod az adott ciklusban a zsírégetés vagy az izomtömeg növelése

    3. Napi étrend megtervezése

    Az excel munkafüzet "1.Normál" lapján meg tudod tervezni a napi étrendedet, illetőleg le tudod naplózni tényleges fogyasztásodat. Egy tervező lap egy hétre szól, de másolhatod tovább a füleket excel módszer szerint. A fehér cellákba be tudod írni a fogyasztani kívánt élelmiszer makronutriens (fehérje, zsír, szénhidrát) összetételét, valamint súlyát. Ezeket az adatokat a következőképpen tudhatod meg:

    • Leolvasod az élelmiszer bolti csomagolásáról
    • Átmásolod a "kal_röv" vagy "kal_részl" fülből
    • Összeállított kajáknál kiszámolod az excellel

     

    4. Ételek beltartalmának kiszámítása

    Néhány gyakori, illetve általam kedvelt ételt (szendvicsek, húsételek, tejtermékek, rizses kaják, stb.) kalóriatartalmát és makronutriens összetételét kiszámoltam előre, de hasonló számításokat te is tudsz csinálni ezen excel táblával. Tartalmaz rövid és részletes kalóriatáblázatot is!

    További információk: www.testformazas.hu

     

    Honlapja nem termel bevételt?

    Hahn Consulting - A honlap menedzser

    Ne mondja, hogy nincs is honlapja!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://testformazas.blog.hu/api/trackback/id/tr60990468

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.