Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
Étrend Zsírégetés Izomfejlesztés

Hirdetés

Utolsó kommentek

  • Kukkmukk: akkor én most elmegyek kocogni. :) első nap. :D (2013.05.25. 17:38) Tanulj meg kocogni!
  • Nadiee: Kedves Csaba! Kis korom óta elég sportosak a lábaim, de nem igazán szeretem, mert emiatt elég vast... (2013.04.07. 01:04) A futás tempója
  • lidike83: Kedves Mindenki:)Egy kérdésem lenne,futás közben megfájdul a sípcsontom:( Mitől lehet? Válaszokat ... (2013.03.01. 19:41) Tanulj meg kocogni!
  • f. Attila: Örülök hogy van egy oldal ami ilyen precízen foglalkozik ezzel a témával. Gratulálok hozzá! Olvast... (2013.01.25. 18:03) Lazítás, nyújtás - stretching
  • Bajnóczi Vajk: Neeem az semmiképp nem szeretnék lenni, csak a sulyomnak megfelelően kidolgozott férfitestet szere... (2013.01.15. 16:12) Lazítás, nyújtás - stretching
  • Utolsó 20

Friss topikok

Twitter

Twitter üzeneteim

    kövess Twitteren

    Címkék

    aerobic (1) akadémia (1) aktív nyújtás (1) alkohol (1) aminosav (1) anyagcsere (1) barna rizs (1) bmr (1) bőrredő (2) borsó (1) comb (1) diéta (7) durum (1) edzés (1) életmód (13) eszenciális (1) étel (1) ételek (1) étrend (1) excel (1) fehérje (4) fehérje forrás (1) felülés (1) feszítés (1) fogyókúra (3) futás (5) futópad (1) gépek (1) glikémiás index (1) glukozamin (1) golf (1) görkorcsolyázás (1) gyakorlat (1) háj (2) hamburger (1) hát (1) helyi zsírégetés (1) heroin (1) hobby (1) hús (1) izom (3) izomcsoport (1) izometriás (1) izomfejlesztés (1) izomzat (1) joghurt (1) junk food (2) kalcium (1) kalória (4) kalóriatartalom (1) kalória tábla (1) kardio (1) kardio gépek (1) karmunka (1) kávé (1) kefír (1) kerékpározás (1) kick box (1) kiegészítő (1) kiegészítők (1) klub (1) kockás has (1) kocogás (5) koffein (1) komplex (1) krumpli (1) láb (1) lazítás (1) lbm (1) lenmag (1) lépcsőzés (1) lépcsőző gép (1) lumbágó (1) máj (1) makronutriens (1) marhahús (1) mell (1) mérés (1) multivitamin (1) napló (1) nyújtás (2) olaj (1) oxigén (2) paprika (1) paradicsom (1) passzív nyújtás (1) pnf (1) proprioceptív neuromuszkuláris facilitáció (1) pulzus (2) pumpálás (1) ragu (1) regeneráció (1) relaxáció (1) retek (1) sajt (2) sport (10) step aerobic (1) stretching (1) súlyzózás (3) sütemény (1) szálkásítás (1) szénhidrát (4) szobakerékpár (1) szoftver (1) táplálék (1) taurin (1) tea (1) tej (1) tempó (1) testedzés (1) testsúly (3) testzsír (1) tészta (1) tévhit (2) tippek (1) tojás (1) túrázás (1) túró (1) uborka (1) úszás (1) városliget (1) vasárnap (1) vércukor (1) vitamin (2) zöld (1) zöldbab (1) zöldség (1) zsír (3) zsírégetés (4) zsírképződés (1) zsírpárnák (2) zsírsav (1) zsírszövet (1) Címkefelhő

    Blogajánló

    Hasizom gyakorlatok a kockás hasért???

    2009.03.25. 01:16 - Hahn Csaba

    Címkék: sport izom felülés gyakorlat tévhit háj lumbágó zsírpárnák kockás has helyi zsírégetés

    Mivel a zsírdepók helye hormonálisan és genetikailag meghatározott, ezért kiemelten szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy hasizom gyakorlatokkal nem lehet megszabadulni a hason lévő zsírrétegtől. Helyi zsírégetés nincs! Téves elképzeléseken alapul minden olyan törekvés, amely célzott edzéssel próbálja meg eltávolítani a test egyes pontjairól a hájat. Az izomzat és a fölötte elhelyezkedő zsírdepók között nincs szerves kapcsolat, ezért hasizomgyakorlatokkal nem lehet a pocakról a zsírt ledolgozni.

    Ettől függetlenül az izomzat erősítése fontos dolog, hiszen formásabb lesz testünk, és a több izom több kalóriát éget. A hasizmunkat is érdemes erősíteni, hiszen kevésbé fog lógni a hasunk, ha az izomzatunk feszesebb. De ettől a zsír még rajta marad, azt csak általános, egész testre kiterjedő zsírégető edzéssel tudjuk csökkenteni. A zsírégető edzés pedig annál hatékonyabb, minél nagyobb izmokkal dolgozunk. Márpedig tömegét tekintve a hasizom az egyik legkisebb izmunk, ezért nem érdemes abban reménykednünk, hogy kedvenc hasizom gyakorlataink majd sok kalóriát fogyasztanának.

    Egyébként a háj alatt mindenkinek "kockás" a hasa. A rossz hír csak az, hogy a hasunkon (hölgyeknek a combon, fenéken) a "legstabilabb" a zsírdepó, hiszen az ember életmódja, anatómiája olyan, hogy itt van a legkevésbé útban a zsír. Képzeljük el, hogy mi lenne, ha az elraktározott zsírt szervezetünk mondjuk a kézfejünkre deponálná. Ez eléggé megnehezítené életünket.

    A hasizmozás, főként az ész nélkül végzett felülések százai veszélyt jelenthetnek gerincünk számára is. Ha nem megfelelően - például nyújtott lábbal - végezzük a felülést, akkor gerincünk ágyéki görbülete (lordózis) túlzott lesz, és lumbális csigolyáink túlzott terhelést kapnak, hosszú távon előjöhet a lumbágó tünetegyüttese.

    Kedvenc hasizom gyakorlatom

    A gerincet legkevésbé megterhelő hasizom erősítő gyakorlat szerintem a térdemelés függeszkedve. Lógackodjunk fel a húzodzkodó rúdra, és összezárt térdeinket emeljük vízszintesig, vagy éppen csak afölé. Ne csináljuk nyújtott lábbal, mert túlterhelhetjük gerincünket. Csináljunk 8-10 térdemelést. Többet semmiképpen. Ha túl könnyű, akkor vegyünk lábfejeink közé egy 4-6 kilós egykaros kézisúlyzót. Az egymást követő edzéseken fokozatosan növelhetjük a terhelést. Ezen gyakorlat kiegészítése képpen hasprést is csinálhatunk, ami a hasizom felső részére hat, de nehéz a súlyterhelést szabályozni.

    További információk: www.testformazas.hu

    A bejegyzés trackback címe:

    http://testformazas.blog.hu/api/trackback/id/tr201023876

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

    Szissz1 2010.05.19. 13:50:30

    Sziasztok! Hagy kérjek segítséget: én túl vékony vagyok, 173cm és 50-51kg. Ez nem fog soha változni magától, már két gyereket szültem. Ettől függetlenül a fenekemen karfiolok jelentek meg, amit mostanra napi fél óra (ez csak a fenék), heti 6 napi, lábsúlyzós edzéssel narancsbőrré sikerült átalakítanom. Ettől függetlenül van még hály itt bőven, és egy pici a hasamon. Nem tudom, hogy most zsírt égető diétát végezzek mellette, de akkor félek lefogyok, vagy izomnövelő fehérjéset, de akkor meg nem tudom nem-e marad meg a hályam? Köszönöm: Sziszi

    Noritaly 2011.02.28. 13:17:58

    szija! Én tudnék neked egy ideális megoldást, ha még aktuális:o)

    Reniii_ 2011.03.11. 20:25:58

    @Noritaly: Szia! Engem érdekelne ez az ideális megoldás, mert nekem is hasonló problémáim vannak. Előre is köszönöm: Reni

    K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2011.12.27. 12:11:32

    Engem is érdekelne az ötleted! keritechnik@gmail.com a címem! köszi!